tisdag 3 november 2009

Feberdag...
Var iväg och tog vaccin mot svininfluensan igår och som tack för det så fick jag feber och har kännt mej hängig hela dan så idag fick träningen ställas in. Trist, trist. Känner mej dock bättre nu ikväll så imorgon blir det curlingträning och ett pass på löpbandet.
Det gick jättebra att tidsomställa när jag kom hem från Winnpeg denna gång. Gick direkt att hämtade Emma på dagis och hon blev förstås superglad att jag var hemma så hon höll mej vaken ända till kvällen utan problem. Hon blev dock lite beskviken över att jag köpt mer kläder än leksaker i presenter så jag får nog skärpa mej nästa gång... Nu ska familjen med på träningshelg i Stockholm i helgen, det blir besök på junibacken för deras del när jag tränar och bäst av allt blir att träffa Tessan förstås.
/Catte

Inga kommentarer: